Zdrowy Blog

Dla kogo marketing sieciowy? Czy to dobrym pomysłem na Twój biznes?

Najważniejsze w marketingu sieciowym jest to, że pracować może w zasadzie każdy. Bez względu na dotychczasową profesję i zarobki. Lekarz, księgowy, sprzedawca, architekt, pracownik budowlany… wymieniać można do woli. Oczywiście, aby odnieść sukces trzeba spełnić kilka warunków. Zatem nasuwa się pytanie: dla kogo jest MLM?

blue-1845901_640

Numerem jeden, bez którego nie można osiągnąć sukcesów w marketingu sieciowym jest odpowiednie nastawienie, chęć inwestowania w swój rozwój i samodyscyplina. Plusem marketingu sieciowego jest to, że rozpoczynając działalność w tym sektorze wcale nie trzeba mieć konkretnego wykształcenia i doświadczenia. Nieistotny jest także wiek, wystarczy osiągnąć pełnoletniość. Profesjonalna firma MLM zapewnia swoim dystrybutorom szeroki pakiet szkoleń i materiałów, które stopniowo wprowadzą każdego do branży.

praca

Ciekawe jest to, że nie ma ograniczeń czasowych ani finansowych. Pracujesz ile chcesz, zarabiasz ile chcesz. Funkcjonowanie MLM wygląda zupełnie inaczej niż na etacie. I chociaż początkowo żaden współpracownik MLM nie może sobie na to pozwolić, z czasem wiele osób rezygnuje z pracy na etacie, traktując marketing sieciowy jako jedyne zajęcie. Nie raz można usłyszeć o tym, że MLM jest biznesem XXI wieku i jest to prawda. Każdy może w nim odnieść sukces, ale nie każdy go odniesie. Kto nie?

zinzino wybór

Marketing sieciowy, dla kogo nie?

Z jednej strony łatwo można zauważyć, że w MLM działają osoby z różnych, czasem skrajnych środowisk. Pozwala osiągnąć niezależność finansową i spełniać marzenia, bez konieczności inwestycji dużych środków. Jeżeli chodzi o zarobki, nie ma górnej granicy. Pomimo tego, ten model biznesowy nie jest dla każdego.

praca

Żeby osiągnąć sukces, potrzeba pewnego dystansu do siebie. Trzeba liczyć się z koniecznością zmiany w samym sobie, w swojej mentalności i sposobie myślenia. Wymaga to wiele wysiłku, pracy nad sobą, samokontrolą, samodyscypliną. Niejednokrotnie sporo czasu poświęca się na naukę, samokształcenie i przyswajanie wiedzy, która jest niezbędna dla prowadzenia działalności w marketingu sieciowym. Poza tym, bardzo często z marketingu sieciowego odchodzą osoby, które oczekują natychmiastowych wysokich zarobków albo przystępując do MLM nie mają czasu na prowadzenie biznesu i liczą jedynie na zysk pasywny.

skuteczność

Wiesz, że masz w sobie sporo ambicji i samozaparcia. Jesteś nastawiony na pracę nad sobą, zarabianie i odniesienie sukcesu. Chcesz się szkolić i dbać o swój rozwój. Decydujesz się zatem na marketing sieciowy, ale aby osiągnąć wymierne rezultaty, musisz być przygotowany na przeszkody, które pojawią się na twojej drodze. Trzeba się nastawić na pewne poświęcenia, czy odmowy ze strony potencjalnych klientów. Istotne są też wymienione cechy charakteru i nastawienia.

dobry krok

Jak osiągnąć sukces w marketingu sieciowym?

  1. Cierpliwością. Nie nastawiaj się na to, że w ciągu paru miesięcy stworzysz biznes, który da duże dochody. Zaangażowanie i praca dadzą wymierne efekty, ale nie od razu. Ponieważ jednak kropla drąży skałę cierpliwością osiągniesz to, na czym ci zależy.
  2. Odpornością na odmowy. Jeżeli po raz setny w tygodniu słyszysz odmowę, możesz się zniechęcić. Częste odmowy przy marketingu sieciowym nie są czymś niezwykłym, a na początku działalności pojawia się ich najwięcej. Najważniejsze to nie poddawać się i wytrwale dalej pracować.
  3. Ustalaniem długo i krótkoterminowych celów. Od razu powinno się ustalić jasny cel końcowy, do którego dążysz, bez tego możesz zatracić się w tym, do czego właściwie dążysz. Ale nie tylko wizja wyniku końcowego jest ważna. Jeżeli na początku drogi ustalisz tylko dalekosiężny cel, a długo nie zobaczysz go na horyzoncie, szybciej może ogarnąć cię zniechęcenie, chęć poddania się i rezygnacji. Metoda małych kroków jest istotna zwłaszcza na początku. Twoje sukcesy nie będą spektakularne, ale każdy kolejny wpływa na wyższe dochody. Dzięki wyznaczeniu krótkoterminowych celów będziesz mieć naoczny dowód na to, że idziesz do przodu.
  4. Zdefiniowaniu motywacji przystąpienia do marketingu sieciowego? Odpowiedzi na takie pytania, jak: dlaczego chcesz rozpocząć tego typu działalność, dlaczego chcesz prowadzić swój własny biznes, mogą stać się podporą w trudnych momentach. Będzie ich sporo, zwłaszcza kiedy kolejny potencjalny klient odmówi, ale świadomość motywacji podjęcia działalności skutecznie podnosi na duchu i daje siły do dalszej walki.
  5. Pozytywnemu myśleniu i mówieniu do siebie. Na twojej drodze do sukcesu pojawi się sporo ludzi, którzy będą w niego wątpić, którzy będą namawiać do poddania się. Pozytywne myślenie i dialog wewnętrzny mogą stać się tym, co uchroni cię przed porażką. Jeżeli ty uwierzysz w swój sukces i siebie, szybciej znajdziesz się na właściwej drodze do celu. Przekonasz się, że nikt nie potrafi cię tak zmotywować jak…ty sam!

wybrać zinzino

Wszystkie powyższe punkty opisują to, co pojawiło się we wstępie. Jeżeli czujesz, że poradzisz sobie z wymienionymi przeszkodami albo nie zrażając się będziesz szukał rozwiązań u lidera grupy, do której należysz, marketing sieciowy jest tym, co pozwoli ci rozwinąć skrzydła i uzyskać niezależność finansową o jakiej marzysz.

Poznaj produkty Zinzino.



Brak odpowiedzi

Zostaw wiadomość

twelve − three =

 
Close